Klachtenregeling

klachtenregeling

Hoewel al onze behandelaars zich inzetten voor het leveren van goede zorg, kan er helaas toch iets misgaan.

Als u ergens niet tevreden over bent, vernemen wij dit graag. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing. U kunt uw klacht per e-mail sturen naar: praktijkmanager@tandartseuvelgunne.nl.

We streven ernaar om er samen met u uit te komen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, dan verwijzen wij u naar de website van de KNMT. Daar vindt u meer informatie over klachtenbemiddeling via de KNMT-klachtenservice. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris bemiddelt kosteloos tussen u en de behandelaar, met als doel alsnog tot een oplossing te komen.

Leidt ook deze bemiddeling niet tot een bevredigende uitkomst, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Mondzorg. Deze onafhankelijke commissie, bestaande uit vijf deskundigen, beoordeelt uw klacht en doet een bindende uitspraak.

Scroll to Top